دریافت و پرداخت

ثبت دریافتها و پرداختها

دریافت در یک کسب و کار به دلایل گوناگونی اتفاق می‌افتد. مانند دریافت بابت فروشهای قبلی، دریافت از پرسنل بابت وام، دریافت از صاحبان سرمایه برای سرمایه‌گذاری.

پرداختها هم به دلایل گوناگونی وجود دارند، پرداخت خریدهای انجام شده، پرداخت بابت هزینه، پرداخت بدهی‌های جاری و یا بلند مدت، پرداخت مساعده و مانند آن

ثبت دریافتها و پرداختها

در سامانه لاندا همه پرداختها و دریافتها را به ساده‌ترین شکل ممکن میتوانید مدیریت نمایید. پرداخت و دریافت در صورتیکه وابسته به فاکتور فروش و یا خرید باشد، می‌توانید فاکتورهای مورد نظر را هم مشخص کنید و حساب یک مخاطب را تسویه کنید.

به ازای هر دریافت و یا پرداختی که انجام می‌دهید، لاندا به صورت خودکار و براساس استانداردهای حسابداری سند دریافت و پرداخت را ایجاد می‌کند. همچین سوابق دریافت و پرداخت فاکتورها در هنگامی که مثلا می‌خواهید یک فاکتور فروش را ردگیری کنید، حفظ شده و قابل مشاهده است.

صدور سند، که به صورت خودکار انجام می‌شود
ایجاد دریافت و یا پرداخت از روی فاکتور فروش و یا خرید
تسویه حساب طرف مقابل
دریافت و پرداخت به صورت نقدی، از حساب بانکی، حواله بانکی
امکان ضمیمه نمودن اسناد مثبته دریافت و پرداخت