برای راه اندازی لاندا پس از اینکه اولین سال مالی تعریف شد، براحتی و براساس نیاز کسب و کار خود، فاکتور، خرید، پیش فاکتور، و... را ایجاد کنید
فرآیندهای اصلی که توسط سامانه مدیریت کسب و کار لاندا میتوانید آنها را انجام دهید عبارتند از:
- ایجاد پیش فاکتور/تبدیل پیش فاکتور به فاکتور
- ثبت فاکتور به صورت مستقل
- ثبت خرید
- ثبت دریافت (بابت فروش/سایر)
- ثبت پرداخت (بابت خرید/هزینه/سایر)
- عملیات ابتدای سال مالی (صدور سند افتتاحیه)
- عملیات انتهای سال مالی (بستن حسابهای سود و زیانی/صدور سند اختتامیه)