در صورتیکه مالک کسب و کار باشید میتوانید کاربران دیگری را نیز به کسب و کار خود اضافه نمایید.
برای افزودن یک کاربر جدید به کسب و کار خود از صفحه کسب و کارهای من بر روی منوی ... کنار نام کسب و کار کلیک کنید. در اینصورت منوی باز میشود که در آن گزینه افزودن کاربر جدید وجود دارد.
در اینصورت فرم مطابق شکل زیر برایتان باز میشود. نام کاربر مثلا آقای آرش مهرپرور و ایمیل کاربر را وارد کرده و ذخیره نمایید. در اینصورت یک ایمیل دعوتنامه برای کاربر مورد نظر ارسال شده و در صورت تایید ایمیل، این کاربر به کاربران سامانه اضافه میشود.
نکته 1: برای حذف کاربر از کسب و کار خود، پس از ورد به کسب و کار، از بخش پیکربندی سامانه، کاربران را انتخاب کرده، بر روی کاربر مورد نظر کلیک کرده و از منوی بالا صفحه حذف را بزنید. همچنین از همین جا هم میتوانید کاربران جدید را دعوت نمایید.