QuickBooks یک نرم‌افزار حسابداری رویایی برای مشاغل کوچک است. برای یافتن بهترین نرم‌افزار حسابداری مشاغل کوچک‌، ده‌ها برنامه حسابداری مورد ارزیابی قرار گرفتند که QuickBooks بهترین آنهاست.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین کوئیک بوک

نرم‌افزار حسابداری QuickBooks آنلاین، یکی از انتخاب‌های ما به عنوان بهترین نرم‌افزار حسابداری مالی و تجاری است. نرم‌افزار حسابداری QuickBooks Online تقریباً در هر نوع مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد و پلن‌هایی را متناسب با مشاغل در همه ابعاد ارائه می‌دهد. QuickBooks یک نرم‌افزار حسابداری رویایی برای مشاغل کوچک است. برای یافتن بهترین نرم‌افزار حسابداری مشاغل کوچک‌، ده‌ها برنامه حسابداری مورد ارزیابی قرار گرفتند که QuickBooks بهترین آنهاست.

این نرم‌افزار با در نظر گرفتن تمام کارهایی که می‌تواند انجام دهد، بسیار مقرون به صرفه است. یکی از ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks ، صرفه‌جویی در وقت است که با دلایل زیر،‌ این ویژگی را بهتر نشان خواهد داد:

اتوماسیون نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online

وظایف را به صورت خودکار انجام می‌دهد. ‌این نرم‌افزار می‌تواند فاکتورهای مکرر‌، پرداخت صورتحساب و یادآوری‌های پرداخت را به صورت خودکار انجام دهد. همگام‌سازی داده‌ها از معاملات بانکی وکارت اعتباری نمونه‌ اینهاست.

گزارش‌های داخلی نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks

به شما کمک می‌کند گزارش‌های مالی را از ابتدا تهیه کنید‌. به لطف گزارش‌های داخلی‌این نرم‌افزار‌ که شامل تراز آزمایشی‌، دفترچه راهنمای کلی و گزارش‌های جزئیات معاملات 1099 مورد نیاز برای زمان مالیات است، شما می‌توانید گزارشاتی را که بیشتر از آنها استفاده می‌کنید به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید تا بتوانید به سرعت آنها را در بالای صفحه گزارش‌ها پیدا کنید. همچنین می‌توانید نرم‌افزارهایی را تنظیم کنید که بطور خودکار گزارش و‌ایمیل را برای شما اجرا کنند و می‌توانید برای یک زمان یا روز خاص مانند روزانه‌، هفتگی‌، ماهانه یا سه ماهه آنها را برنامه‌ریزی کنید. نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks بهترین گزارشات مربوط به هر شرکتی را که بررسی کرده‌ایم، ارائه می‌دهد.

پشتیبان‌گیری خودکار

نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks به طور خودکار از داده‌های شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند‌. بنابراین هرگز نگران امنیت و به روز بودن کتاب‌های خود نباشید.

صورتحساب الکترونیکی

می‌توانید فاکتورها را از طریق سیستم به مشتریان ارسال کنید‌ و آنها را ردیابی کرده و پرداخت‌های آنلاین و امضاهای الکترونیکی را بپذیرید. ‌ایمیل فاکتور برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده است. بنابراین مشتریانی که فاکتورها را با استفاده از تلفن‌های خود باز می‌کنند، می‌توانند به سهولت مشاهده کنند. اگر از Gmail استفاده می‌کنید، نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online برنامه‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد فاکتورها را مستقیماً از حساب Gmail خود ‌ایجاد و ارسال کنید. سپس فاکتورها در Gmail و QuickBook ذخیره می‌شوند. ویژگی پیگیری پروژه که همراه با طرح Plus است! صورتحساب پیشرفته‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد تا با تکمیل مراحل خاص کار یا رسیدن به نقاط عطف پروژه‌، مشتریان را با صورتحساب افزایش دهید.‌ این نرم‌افزار به طور خودکار می‌تواند میزان مبلغ پروژه را برآورد کند.

ادغام نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online

با صدها برنامه‌های شخص ثالث از جمله برنامه‌هایی که برای بازاریابی ‌ایمیل‌، کسب و کار الکترونیکی و. . . طراحی شده است. همینطور نسخه تلفن همراه کویک بوک از هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios پشتیبانی میکند که دارای ویژگی‌هایی مانند: 1-‌ایجاد فاکتور و شخصی‌سازی آن به همراه ارسال و پیگیری فاکتور 2- مشاهده اطلاعات مشتری و اضافه کردن مشتریان جدید 3- مشاهده گزارش سود و زیان و مانده حساب و. . .  در داشبورد شما 4- از رسیدها عکس بگیرید و آنها را به هزینه‌ها وصل کنید و برخی موارد دیگر.

نرم افزار حسابداری QuickBooks

 

خدمات مشتری نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online برای کاربران

نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online چندین کانال پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ‌این نرم‌افزار هم پشتیبانی تلفنی و هم گپ را ارائه می‌دهد که می‌توانید مستقیماً در سراسر وب سایت شرکت، دسترسی داشته باشید. همچنین در صفحه پشتیبانی، یک پایگاه‌دانش (دانشنامه) قابل جستجو به همراه مجموعه‌ای از مقالات‌، راهنماها و فیلم‌ها وجود دارد.

قیمت گذاری نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks آنلاین

قیمت‌گذاری نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online دارای قیمت رقابتی است و پنج ردیف خدمات برای پاسخگویی به نیازهای انواع مشاغل مختلف طراحی شده است. ‌این شرکت به شما امکان انتخاب 30 روزه آزمایشی رایگان یا 70٪ تخفیف در اشتراک خود را برای سه ماه می‌دهد.

  • پلن خوداشتغالی که خود دارای 3 پلن می‌باشد که پلن اول، 1 دلار در هر ماه هزینه دارد.‌ این طرح که برای پیمانکاران و مستقلان مستقل طراحی شده است، به شما امکان می‌دهد مسافت پیموده شده درآمد و هزینه را ردیابی کنید، فاکتور تهیه کنید، پرداخت بپذیرید و گزارش‌های اساسی را اجرا کنید. پلن دوم خود اشتغالی 12 دلار در ماه برنامه‌ریزی می‌کند. ‌این شامل تمام ویژگی‌های پلن اول خوداشتغالی را دارد اما می‌توانید مالیات برآورد شده سه ماهه خود را نیز بصورت آنلاین پرداخت کرده و اطلاعات مالیاتی خود را به مالیات توربو منتقل کنید. پلن سوم خود اشتغال 17 دلار در هر ماه. ‌این پلن با تمام ویژگی‌های موجود در پلن‌های 1 و 2 را همراه است. با ‌این حال در‌این طرح می‌توانید از حسابداران معتبر دولتی کمک بگیرید.
  • برنامه Simple Start از یک کاربر واحد پشتیبانی می‌کند و 8 دلار در ماه هزینه دارد. مانند برنامه خود اشتغالی، می‌توانید درآمد و هزینه را پیگیری کنید، فاکتور تهیه کنید، پرداخت بپذیرید و گزارش‌های اساسی را اجرا کنید. با‌ این حال شما همچنین می‌توانید تخمین بزنید و مالیات فروش و فروش را ردیابی کنید. اما مسافت پیموده شده را نمی‌توانید ردیابی کنید.
  • برنامه Essentials حداکثر از سه کاربر پشتیبانی می‌کند و ماهانه 12 دلار هزینه دارد. ‌این شامل ویژگی‌های برنامه قبلی همراه با مدیریت صورتحساب و ردیابی زمان است.
  • برنامه Plus از پنج یا بیشتر کاربر پشتیبانی می‌کند و 21 دلار در ماه هزینه دارد. علاوه بر ویژگی‌های برنامه‌های قبلی، می‌توانید موجودی‌ها و پروژه‌ها را پیگیری کنید، گزارش‌های پیشرفته را اجرا کنید و پیمانکاران مستقلی را که از فرم 1099 استفاده می‌کنند، مدیریت کنید.
  • طرح پیشرفته از حداقل 10 کاربر (حداکثر 25 کاربر) پشتیبانی می‌کند و 45 دلار در ماه هزینه دارد. برخلاف برنامه‌های دیگر، گزینه آزمایشی رایگان در‌این طرح وجود ندارد. علاوه بر ویژگی‌های مندرج در برنامه پلاس، شما می‌توانید Smart Reporting را که توسط Fathom ساخته شده است، پنج جلسه کلاس QuickBooks آنلاین برای آموزش تیم و پشتیبانی مشتری برتر خود، دریافت می‌کنید.

جوانب مثبت نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online و نقاط قوت

  • استفاده از آن بسیار ساده است
  • رابط داشبورد احساس شهودی دارد و می‌توانید تصویری از وضعیت مالی خود از جمله فاکتورهای معوق و پرداخت شده‌، فروش‌، هزینه‌ها‌، سود و زیان و مانده حسابهای بانکی و کارتهای اعتباری که به سیستم وصل کرده‌اید‌، مشاهده کنید
  • دارای نسخه آزمایشی 30 روزه است
  • نیازی به آموزش نحوه استفاده از نرم‌افزار نیست. ‌این نرم‌افزار نه تنها دارای تمام ویژگی‌هایی است که حسابداران برای کسب و کارهای کوچک ضروری به حساب می‌آورند، بلکه نیاز به یادگیری را از بین می‌برد.
  • می‌توانید از به وجود امدن مشکلات متعدد جلوگیری کنید

معایب نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online و نکات منفی و نقاط ضعف

نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online یک سیستم حسابداری بی نظیر است که استفاده از آن آسان است و تمام ویژگی‌هایی را که بیشتر مشاغل کوچک برای انجام کارهای حسابداری خود به آنها نیاز دارند‌، شامل می‌شود. نرم‌افزار QuickBooks Online نکات منفی زیادی ندارد ولی با‌این حال‌، قبل از انتخاب آن، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  • پلن خود اشتغالی و پلن مشاغل کوچک، قابل ارتقا نیست‌، بنابراین اگر شغل شما در حال رشد است یا کارمندانی دارید (یا قصد استخدام دارید)‌، ممکن است سردرگم شوید.
  • تعداد کاربران در پلن خوداشتغالی محدود است اما پلن کسب وکار کوچک،‌‌ این محدودیت را ندارد.

هیچ نکته منفی که نرم‌افزار حسابداری ابری QuickBooks Online که به عملکرد کسب و کار شما ضربه بزند، وجود ندارد. مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قیمت مناسب، آن را به گزینه‌ای عالی برای هر تجارت کوچک تبدیل کرده است.

همچنین می‌توانید بررسی تخصصی ما را در مورد نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین Wave Financial و FreshBooks را در زیر بخوانید: