نرم‌افزار حسابداری لاندا، یک سرویس مبتنی بر ابر است که بدون نیاز به سیستم یا مشخصات سخت‌افزاری خاصی و با هر دستگاهی قابل استفاده‌ست.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین چیست؟ 

حسابداری آنلاین که از آن با عنوان حسابداری ابری یا حسابداری تحت وب هم یاد می‌شود، روشی جدید است که فقط با استفاده از اینترنت، می‌توانید از راه دور به اطلاعات حسابداری کسب و کار خود، دسترسی داشت و تمام کارهای حسابداری اعم از خرید و فروش، دریافت و پرداخت، حقوق و دستمزد و... را انجام داد. از آنجا که تمام عملیات حسابداری به صورت آنلاین (فضای ابری) انجام می‌گیرد، نیازی به نصب نرم‌افزار بر روی کامپیوتر وجود ندارد. تنها نرم‌افزار مورد نیاز شما، مرورگری مانند کروم و یا فایرفاکس می‌باشد که حتی با موبایل خود، می‌توانید تمام کارهای حسابداری را انجام دهید. 

مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری آنلاین 

نرم ‌افزار حسابداری آنلاین در واقع یک سیستم پیشرفته و درعین‌حال ساده است که در قالب یک وب‌سایت و به‌ صورت تحت وب به کاربران ارائه می‌شود. همانطور که گفتیم، کافیست مرورگر خود را باز کنید و داخل سایت کارفرما یا شرکتی که از آن نرم‌افزار حسابداری آنلاین خود را خریده‌اید، وارد شوید. 

مهم ترین مزایای استفاده از حسابداری ابری

  • هزینه کمتر 

همیشه قیمت و هزینه خرید یک نرم‌افزار، مهم بوده است. نرم‌افزارهای حسابداری ابری (آنلاین) به دلیل هزینه خرید کمتر، انتخاب بسیار مناسبی هستند. لایسنس‌های نرم‌افزارهای حسابداری ابری، به صورت ماهانه یا سالانه هستند. یعنی کاربران باید به صورت ماهانه و یا سالانه، نرم‌افزار حسابداری خود را تمدید کنند. 

  • همیشه در دسترس؛ با هر دستگاهی 

دومین قابلیتی که سبب می‌شود انتخاب شما یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین باشد، همیشه در دسترس بودن ان است. به دلیل این که نرم‌افزارهای حسابداری ابری فقط نیاز به اینترنت و یک مرورگر دارند، به شما اجازه میدهد حتی در سفر و با تلفن همراه خود، ثبت‌های حسابداری و تمام کارهای حسابداری خود را بدون مشکل انجام دهید. 

  • رفع مشکل کمبود فضا 

تمام اطلاعات مالی شما، در سرورهای وب سایت کارفرما، ذخیره خواهد شد. این ویژگی، هم مثبت است هم منفی! بخش مثبت آن، به کاربران راحتی بیشتری می‌دهد که حتی بدون ذخیره 1 کیلوبایت در سیستم کاربر، تمام اطلاعات مالی خود را داشته باشید. اما بخش منفی آن، اگر کارفرما نسبت به تعهدات خود کوتاهی کند، صدمات جبران ناپذیری را تجربه خواهید کرد! 

  • استفاده از آخرین نسخه 

همانگونه که نرم‌افزارهای حسابداری ابری در سیستم شما نصب نمی‌شوند، بنابراین برای استفاده از آخرین نسخه نرم‌افزار هم نیازی نیست کاری را انجام دهید. کارفرما همیشه آخرین نسخه از نرم‌افزار را بر روی سرورها قرار میدهد. به همین دلیل دیگر نیاز نیست کاربر کاری را انجام دهد و یا مثل زمان قدیم، نرم‌افزار حسابداری را پاک کند و مجدد نصب کند. تمامی کاربران از یک نسخه استفاده خواهند کرد.

نرم افزار حسابداری لاندا

معرفی نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا 

نرم‌افزار حسابداری لاندا یک سرویس حسابداری مبتنی بر ابر است که به طور خاص برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است. لاندا یکی از بهترین نرم‌افزار های حسابداری آنلاین برای مشاغل کوچک، کسب و کارهای خدماتی، بازرگانی و فریلنسرهاست. لاندا به دلیل سادگی و جذابیتی که در طراحی آن وجود دارد، مختص مدیران کسب و کارها نیز می‌باشد. زیرا مدیران کسب و کارها، اطلاعات مالی کمتری دارند و همچنین نیاز به گزارشهای مدیریتی و عملیاتی دارند به نحوی که فهم این گزارشها نیز برایشان دشوار نباشد. 

قابلیتهای نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا 

  • خرید و فروش (پیش فاکتور و فاکتور) 
  • دریافت و پرداخت 
  • حقوق و دستمزد (به همراه فایل بیمه و مالیات) 
  • ترازنامه، صورت سود و زیان، ترازآزمایشی و کاردکس انبار 
  • گزارش‌های خرید و فروش فصلی 
  • داشبورد مدیریتی جذاب با نمودارهای کاربردی 

با ماژولهای لاندا، بیشتر آشنا شوید:

ماژول‌های اصلی نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

هزینه استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا چه قدر است؟ 

لاندا در تعرفه های قبلی خود، دارای 4 طرح بوده است. اما از فروردین سال 1401، تعرفه های لاندا به شرح زیر تغییر خواهند کرد: 

  • پنل پایه شامل تعداد اسناد نامحدود، 2 کاربر و آموزش و پشتیبانی رایگان ماهانه 69000 تومان 
  • پنل پیشرفته شامل تمام قابلیت‌های نسخه پایه به همراه ماژول حقوق و دستمزد و 3 کاربر ماهانه 79000 تومان 
  • پنل حرفه‌ای شامل تمام قابلیت‌های نسخه پیشرفته به همراه API (از جمله اتصال به افزونه ووکامرس) و 4 کاربر ماهانه 99000 تومان. 

پنل و تعرفه‌های جدید لاندا

اما تخفیفی استثنایی در انتظار کاربرانی است که تا قبل از فروردین سال 1401، در لاندا ثبت نام کنند. اگر هم اکنون در لاندا ثبت نام کنید، می‌توانید پنل پیشرفته را با هزینه ماهانه 49 هزارتومان، در اختیار داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با تعرفه های لاندا، خبر زیر را ار دست ندهید: 

ثبت نام در نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا 

در  آموزش زیر، نحوه ثبت‌نام و ورود به نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا را مشاهده خواهید کرد. نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا، نسل جدید نرم‌افزارهای حسابداری بر بستر ابر است که ثبت‌نام و استفاده از این نرم‌افزار ابری، به مدت یک ماه رایگان است: