مدیریت اسناد حسابداری

مدیریت اسناد حسابداری

مدیریت اسناد حسابداری

مدیریت اسناد حسابداری

در سامانه لاندا، با انجام فعالیتهایی مانند فروش، خرید، دریافت، پرداخت، ثبت هزینه و ... سند حسابداری استاندارد ایجاد می‌شود.

اما علاوه بر اینها عملیات حسابداری مانند افتتاح حساب،بستن سال مالی، بستن حسابهای موقت (سود و زیانی) هم در لاندا براحتی قابل انجام است. معمولا همه این عملیات به صورت خودکار انجام می‌پذیرد و لاندا اسناد مرتبط را به روش استاندارد ایجاد می‌کند.

بستن حسابهای سود و زیانی

اگر کارشناسان حسابداری، یا مدیران مالی بخواهند اسناد حسابداری به صورت دستی ایجاد کنند، هم می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، و حتی می‌توان دسترسیهایی تعریف کرد که دیگر کاربران به این بخش از سامانه دسترسی نداشته باشند.

در لاندا، به صورت پیشفرض سرفصل جامعی از حسابها تعریف شده است که نیاز بیشتر کسب و کارهای خدماتی و بازرگانی را برآورده می‌سازد. با این وجود امکان ایجاد، ویرایش، و حذف حسابها در سطح معین و کل وجود دارد و مالکان کسب و کار می‌توانند براساس نیازهای خود اقدام به ایجاد و اصلاح کدینگ حسابها کنند.

سرفصل حسابها در لاندا

لاندا در عین اینکه بسیاری از فعالیتهای مالی و مدیریت کسب و کار را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد، برای حسابدارن نیز امکان بسیار جالبی دارد و امکان یک حسابداری استاندارد را در اختیارشان قرار می‌دهد.

مرور حساب، به شکلی ساده و جامع امکان مرور بین همه حسابهای کسب و کار را فراهم آورده است. به کمک مرور حساب می‌توانید بین سطوح گروه، کل، معین، تفصیلی و گردش هریک از حسابها به سادگی جابجا شده و گزارشهای مد نظر خود را دریافت نمایید.

مرور حسابها در لاندا
این شرح این عکس است