توافقنامه ارائه خدمات کسب و کار آنلاین لاندا

این توافقنامه بین مدیریت کسب و کار لاندا از یک سو و مشتری (خدمت گیرنده) سامانه ابری مدیریت کسب و کار لاندا از سوی دیگر می‌باشد.
تعاریف:
  • مشتری (خدمت گیرنده) شخص حقیقی و یا حقوقی است که از خدمات ابری لاندا استفاده می‌نماید.
  • خدمات ابری لاندا مواردی هستند که در این سایت به اطلاع مشتری رسیده و مشتری آنها را انتخاب نموده است.
  • خدمات ابری لاندا خدماتی است که با ثبت نام مشتری در سایت landa-sme.ir توسط سامانه مدیریت کسب و کار لاندا به وی و کاربرانی که وی دعوت کرده است داده می‌شود.

توافقنامه:
  1. مشتری (خدمت گیرنده) در زمان ثبت نام کسب و کار، موافقت خود را با این شرایط اعلام می‌دارد
  2. مشتری، کاربران و نمایندگان مشتری، مسئول مراقبت و حفاظت از امنیت حساب کاربری خود می باشند. در صورت لو رفتن اطلاعات حساب کاربر تبعات این امر برعهده خود مشتری خواهد بود
  3. لاندا هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن حملات هکری باشد، نخواهد داشت. البته لاندا تعهد می کند که همه منابع خود را برای مقابله و جلوگیری از این حملات به کار گیرد.
  4. لاندا تعهد می‌نماید تا بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی به سامانه ابری لاندا فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع سرویس باشد، لاندا موضوع را حداقل ۱۲ ساعت قبل به اطلاع مشتری خواهد رساند.
  5. مشتری باید تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران شامل "قانون تجارت الکترونیکی"، "قانون جرائم رایانه ای" و "قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای" را رعایت نماید و هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت این قوانین توسط مشتری و یا سایر كاربران وی به عهده مشتری است و لاندا هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  6. تمامی اطلاعاتی كه توسط كاربران مشتری در حین استفاده از لاندا در سامانه ثبت می‌شود متعلق به همان مشتری بوده و لاندا هیچگونه مالکیتی نسبت به این اطلاعات ندارد.
  7. در صورت فسخ/خاتمه/لغو این توافقنامه حق دسترسی و استفاده از اطلاعات مشتری برای وی فورا متوقف می شود. پس از گذشت ۳۰ روز اطلاعات مشتری حذف شده و به هیچ عنوان قابل بازگشت نمی باشد.
  8. کلیه حقوق مادی و معنوی لاندا به تیم تحقیق و توسعه لاندا متعلق می‌باشد و مشتری هرگونه ادعایی در این خصوص را از خود سلب می‌نماید.
  9. اطلاعات مشتری به هیچ شخصیت حقیقی و یا حقوقی ثالثی مگر با حكم مراجع قضایی نمایش داده نمی شود.
  10. بندهای مربوط به محرمانگی اطلاعات مشتری دائمی تلقی می شود. (حتی پس از فسخ این توافقنامه).
  11. لاندا حق اصلاح و تغییر شرایط و مقررات ذكر شده در این سند و قیمت خدمات و سرویسهای ارائه شده را دارد.
  12. لاندا مسئولیتی نسبت به مشكلاتی كه برای ارائه خدمت به علت وجود مشكل در اینترنت و یا دیگر بسترهای ارتباطی الكترونیك بوجود می آید ندارد.
  13. پس از حذف کسب و کار توسط مشتری، تمامی اطلاعات آن کسب و کار حذف شده و دیگر قابل بازگشت نیست.
  14. در صورت بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار لاندا، از قبیل، اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، سیل و زلزله یا حوادث موثر در محیط و مانند اینها، به نحوی که انجام تعهدات و خدمات این توافقنامه را برای لاندا غیرممكن سازد و یا با اشكال مواجه نماید، هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات متوجه لاندا نمی باشد و مشتری حق هرگونه ادعایی نسبت به لاندا را از خود سلب می نماید. با این حال در صورت بروز چنین مواردی لاندا تلاش خود برای کاهش اثرات این موارد را می نماید.
  15. همواره آخرین نسخه این توافقنامه در آدرس اینترنتی https://www.landa-sme.ir/agreement قرار دارد.
  16. هر گونه تسامح لاندا در پیگیری و اجرای حقوق خود در این توافقنامه به معنی چشم پوشی از این حقوق نیست.
  17. تمامی مکاتبات مشتری با لاندا از طریق سایت landa-sme.ir و یا info@landa-sme.ir خواهد بود.