اگر صاحب یک وب‌سایت فروشگاهی هستید و می‌خواهید مدیریت کسب و کارتان را با هوشمندی هر چه تمام‌تر انجام دهید و می‌خواهید هماهنگی بین نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید، این مقاله را از دست ندهید!

تاثیر وجود وب‌سایت بر کسب و کارها

این روزها که تجارت الکترونیک به کمک کسب و کارها آمده است، شاهد وب‌سایت‌های فروشگاهی هستیم که مالکان کسب و کارها، برای فروش بیشتر و معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصولات خود، طراحی میکنند. تاثیر وجود وب‌سایت در کسب و کار به قدری زیاد است که می‌توان گفت اگر برای کسب و کارتان وب‌سایت طراحی نکنید، یعنی در بیزینس حضور ندارید. جالب است بدانید که اندازه شرکت شما اصلا مهم نیست؛ حتی سایت برای مشاغل کوچک، مهم‌تر از مشاغل بزرگ است.

سایت‌های وردپرسی و افزونه ووکامرس

ووکامرس (woocommerce) نوعی افزونه فروشگاه‌ساز می‌باشد که توسط سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی و تولید شده است. این افزونه امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و درحال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. این افزونه در دنیای تجارت الکترونیک بسیار مفید و کارآمد است. بیش از 33% فروشگاه‌های اینترنتی موجود در جهان، ووکامرس را به عنوان فروشگاه ساز خود انتخاب کرده‌اند.

 

اگر می‌خواهید میزان کاهش هزینه‌ها، افزایش سود و رضایت مشتریان، مدیریت هوشمند و بهتر کسب‌وکار و کارکنان فروشگاه‌تان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ ارزان‌ترین، سریع‌ترین و به صرفه‌ترین راهکار تخصصی برای این موضوع استفاده از یک صندوق فروشگاهی به همراه یک نرم افزار صندوق فروشگاهی مورد تایید دارایی است.

ضرورت استفاده از نرم‌افزار حسابداری

همانگونه که می‌دانید، هر چه فروش و تعداد محصولات بیشتر باشد، مدیریت مالی آنها و امکان ثبت رویدادهای مالی و موجودی محصولات، سخت‌تر می‌شود. بنابراین ما به یک نرم‌افزار حسابداری نیاز داریم تا بتوانیم رویدادهای خود را ثبت و گزارش‌گیری کنیم.

نرم‌افزارهای حسابداری قادر‌اند تا کارهای یک حسابدار را ساده کرده و برای مالکان کسب و کارها به خصوص مالکان کسب و کارهای کوچک، این امکان را بدهد تا با حداقل یک حسابدار، بخش حسابداری خود را بدون مشکل پیش برده و هزینه‌های کمتری را شرکت یا موسسه متحمل شود.

نرم‌افزارهای حسابداری سنتی (قدیمی)

منظور از نرم‌افزارهای حسابداری سنتی، نرم‌افزارهایی هستند که به بر روی سیستم نصب می‌شوند و در واقع با خرید DVDهای مربوطه، می‌توانیم نرم‌افزار را نصب کنیم. نرم‌افزارهای حسابداری سنتی (مانند سپیدار و هلو)، امکانات بسیاری به حسابدارن می‌دهند اما علاوه بر هزینه راه‌اندازی آن، فقط روی یک سیستم نصب می‌شوند و قابلیت اتصال به وب‌سایت‌های فروشگاهی را ندارند.

نرم‌افزار حسابداری |آنلاین| چیست؟

حسابداری ابری (یا به اصطلاح حسابداری آنلاین) یکی از مصادیق رایانش ابری است. این نرم‌­افزارها پیچیدگی‌های نرم‌افزارهای سنتی را ندارند؛ هرجا که باشید، هر زمانی از شبانه روز می‌توانید از آن استفاده کنید، همواره بروز می‌شوند و می‌توانید اسناد و فاکتورهای خود را به صورت آنلاین به مشتریان، حسابداران و ... ارسال کنید.

امکانات اصلی نرم‌افزارهای حسابداری وب‌سایت‌ها

نرم‌افزارهای حسابداری با کاربردها و قابلیت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند که سبب می‌شود تا در انتخاب یک نرم‌افزار حسابداری مختص سایت خود، گمراه شویم. همانگونه که پیش‌تر گفتیم، نرم‌افزارهای حسابداری سنتی به دلیل این که بر روی سیستم نصب می‌شوند، قابلیت اتصال به سایت‌ها را ندارند! پس بنابراین باید به سراغ نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین برویم تا بتوانیم علاوه بر اتصال نرم‌افزار حسابداری به وب‌سایت خود، هزینه کمتر و قابلیت‌های بیشتری را تجربه کنیم. قابلیت‌هایی مثل:

  • هماهنگی کالاهای موجود و ناموجود در وب‌سایت و نرم‌افزار حسابداری
  • مدیریت و بروزرسانی موجودی انبار محصولات در نرم‌افزار حسابداری
  • ثبت سند حسابداری فروش محصولات وب‌سایت
  • بروزرسانی گزارش‌های نرم‌افزار حسابداری

نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا، نسل جدید نرم‌افزار حسابداری بر پایه تکنولوژی ابری بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین، کارهای حسابداری خود را انجام دهید. ماژول‌ها و قابلیت‌های لاندا شامل:

  • دریافت و پرداخت
  • خرید و فروش
  • حقوق و دستمزد
  • گزارش‌های مدیریتی و عملیاتی
  • اتصال سایت شما به لاندا

مقاله مرتبط را از دست ندهید: نرم‌افزار حسابداری لاندا در یک نگاه

اتصال فروشگاه ووکامرسی به لاندا

مشتریانی که از نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا استفاده می‌کنند و فروش محصولات خود را از طریق وب‌سایت‌ و افزونه ووکامرس انجام می‌دهند، می‌توانند با ارتقاء پلن خود در لاندا، مدیریت مالی فروشگاه خود را نیز شروع کنند.

راهنمای اتصال سایت به نرم‌افزار لاندا

همانگونه که در بالا گفتیم، افزونه حسابداری ووکامرس لاندا، این امکان را به شما کاربران میدهد که به راحتی اتصال فروشگاه اینترنتی خود را با نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا، برقرار نمایید. در مقاله زیر، توضیحات کامل ارائه شده است: