یکی از بخشهای اصلی نرم افزارهای حسابداری، قسمت حسابهای تفصیلی است.
پس از اولین ورود به سامانه برای شروع و راهاندازی سامانه در هر کسب و کار بایستی مراحل زیر را انجام دهید.
سند افتتاحیه سندی استاندارد در حسابداری میباشد که برای شروع فعالیت اولیه هر کسب و کار و تجارتی الزامی است.
یکی از اطلاعات پایهای اصلی هنگام راهاندازی سامانه تعریف حسابهای بانکی و صندوقها است.
یکی از موارد بسیار مهم برای هر کسب و کار محاسبات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده مرتبط با خرید، فروشهاست.
در صورتیکه مالک کسب و کار باشید میتوانید کاربران دیگری را نیز به کسب و کار خود اضافه نمایید.
در بخش فاکتور و پیشفاکتور و در قسمت مربوط به اطلاعات خریدار، اطلاعاتی مانند نشانی، تلفن، و شماره اقتصادی مخاطبان باید وارد شده باشند.
با صدور فاکتور فروش، لاندا به صورت خودکار سند حسابداری آنرا ایجاد میکند.
یکی از گزارشهای مهم حسابداری مرور حسابهای کل، گروه، معین، و تفصیلی و مشاهده گردش هریک از آنهاست