نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا، یک نرم‌افزار حسابداری ابری است که به شما در مدیریت امور مالی با ارائه گزارش‌های متنوع، ثبت اسناد حسابداری، تهیه صورت‌های مالی و... کمک می‌کند. نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا مختص مدیران کسب و کارها ساخته شده است.

دگرگون شدن حسابداری با استفاده از تکنولوژی

تکنولوژی، یعنی واقعی شدن تمام رویاهایی که تا قبل از این تنها یک خیال شیرین بوده است. چه باور کنید چه نه، آینده جهان با تکنولوژی‌های جدید دگرگون خواهد شد. اما برای برخی از مجموعه‌ شغل‌های جهان، می‌توان گفت که تکنولوژی‌ که از آن سخن می‌گفتیم، فرا رسیده است.

نرم‌افزارهای حسابداری

شغل حسابداری نیز از جمله این شغل‌هاست که می‌توان گفت تکنولوژی به کمک حسابداران نیز آمده است. تکنولوژی مرحله به مرحله به حسابداران نزدیک شده تا راحتی هرچه تمام‌تر را برای حسابداران به ارمغان بیاورد. حسابداران در زمان‌های گذشته، مجبور بودند تا رویدادهای مالی خود را به صورت دستی ثبت کنند! اما با میان آمدن نرم‌افزارهای حسابداری، کار طاقت‌فرسای ثبت دستی اسناد حسابداری، به رایانه‌ها و نرم‌افزارهای حسابداری سپرده شد تا این بار را از روی شانه‌های حسابداران بردارد.

معایب استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری سیستمی

کارهای حسابداری یک کسب و کار، با سرعت خیلی بیشتری جلو رفت و حسابداران بیشتری نیز به سمت یادگیری نرم‌افزارهای حسابداری رفتند. اما هرچه بیشتر گذشت، حسابداران معایب بسیاری را هنگام کار با نرم‌افزارهای حسابداری تجربه کردند.

از سری معایب نرم‌افزارهای حسابداری، می‌توان نیاز به یکسری حداقل مشخصات سخت‌افزاری اشاره کرد. به بیانی ساده‌تر، کسانی که رایانه‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری پایین، نمی‌توانستند نرم‌افزارهای حسابداری را بدون مشکل اجرا کنند و مجبور بودند هزینه کنند و سیستم خود را آپدیت کنند.

از دیگر معایب مهم نرم‌افزارهای حسابداری، می‌توان به ذخیره اطلاعات نام برد که برای نگهداری از اطلاعات اسناد حسابداری، احتیاج به ذخیره‌سازی آن داشتیم. این ذخیره اطلاعات گاهی در فلش‌ها و یا هارددیسک‌ها انجام میشد و اگر اطلاعات آن ویروسی یا به اشتباه حذف میشدند، تمام تلاش‌های بخش حسابداری از بین می‌رفت!

همچنین قابلیت کار از راه دور وجود نداشت. کسانی که می‌خواستند با نرم‌افزارهای حسابداری کار کنند، می‌بایست حتما در محل کار حضور داشته باشند تا بتوانند کارهای حسابداری کسب و کار خود را انجام دهند.

نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین یا ابری

در این زمان بود که نیاز حسابداران به سمت و سویی رفت که علاوه بر این که بتوانند اجرای روان و راحتی در نرم‌افزارهای حسابداری داشته باشند، قابلیت دورکاری نیز داشته باشند. بنابراین تکنولوژی به کمک حسابدران آمد و نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین یا ابری شکل گرفت.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین یا ابری چیست؟

نرم‌افزار حسابداری مبتنی بر ابر به جای آنکه بر روی سیستم شما نصب شوند، در ابر قرار دارد. نرم‌افزار حسابداری ابری به جای این که در محل کسب و کار شما باشد، بر روی سرور راه دور میزبانی می‌شود. داده‌های حسابداری شما به ابر ارسال می‌شود، در سرور از راه دور پردازش می‌شود و سپس برای دسترسی به شما ارسال می‌شود.

هیچ یک از فرایندهای حسابداری (از کارهای عادی مثل ثبت فاکتور و پیش‌فاکتور تا ارائه گزارش‌های کاربردی) روی میز کار شما رخ نمی‌دهد. تمام عملکرد برنامه کاملا در ابر پردازش می‌شود. همین موضوع سبب می‌شود تا صاحبان کسب و کارها از نصب و نگهداری نرم‌افزار بر روی چندین کامپیوتر شرکت، راحت شوید. بخش حسابداری شما که دارای چندین پرسنل است، همگی می‌توانند به یک نسخه مشابه از نرم‌افزار ابری دسترسی داشته باشند.

تفاوت بین حسابداری آنلاین و سیستم‌های حسابداری سنتی

حسابداری ابری و حسابداری سنتی تفاوت‌های کلیدی دارند. حسابداری ابری بسیار انعطاف‌پذیر است و به هرکسی که به حساب ابری شما دسترسی دارد، اجازه می‌دهد تا با استفاده از فقط اینترنت و با هر دستگاهی، کارهای حسابداری را انجام دهد. همچنین پرسنل برای انجام کارهای حسابداری خود، نیازی به لپ‌تاپ یا رایانه خاصی ندارند.

از طرفی، در نرم‌افزارهای حسابداری ابری، کارهای حسابداری شما مانند موجودی کالا یا تهیه صورتهای مالی که از حساسیت بالاتری به نسبت مابقی کارهای حسابداری برخوردار است، با دقت بالایی این امور انجام می‌شود. زیرا خطاهای بسیار کمتری در حسابداری ابری نسبت به حسابداری دستی و سنتی رخ می‌دهد.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین (ابری) لاندا

لاندا یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین (مدیریت کسب و کار ابری) ایرانی است که بر اساس آخرین فناوریهای تولید و توسعه نرم‌افزار تولید شده است و هم اکنون با ماژولها و بخشهای زیر در دسترس مدیران و مالکان محترم کسب و کارها قرار گرفته است:

  • حسابداری
  • خرید و فروش
  • دریافت و پرداخت
  • حقوق و دستمزد
  • گزارشهای مدیریتی

بنابراین نرم‌افزار حسابداری ابری (آنلاین) لاندا، کاملا متناسب با شرکتهای بازرگانی و خدماتی بوده و مالکان اینگونه شرکت‌ها، می‌توانند از لاندا استفاده کنند. جالب است بدانید که لاندا دارای دوره آزمایشی 1 ماهه بوده و هزینه تمدید آن، ماهانه 49 هزارتومان (هزینه سالانه آن 500 هزارتومان) می‌باشد. کافیست در لاندا ثبت‌نام کنید و از قابلیت‌های بی‌شمار لاندا، لذت ببرید.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا مختص مدیران کسب و کارها

مدیران بعضی از کسب و کارها به دلیل نداشتن دانش حسابداری و همینطور علم حسابداری، هنگام کار با بسیاری از نرم‌افزارهای حسابداری، با مشکل مواجه می‌شوند. بنابراین این مدیران مجبور می‌شوند که حسابداری کسب و کار خود را به کسانی که علم و دانش حسابداری و کار با نرم‌افزارهای حسابداری دارند واگذار کنند. اما جالب است بدانید که نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا، به گونه‌ای طراحی شده است که کاملا مختص مدیران کسب و کارها بوده به حدی که بدون نیاز به دانش حسابداری، می‌توانند با لاندا کار کنید.

همچنین نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا با ارائه انواع گزارش‌ها به مدیران کسب و کارها کمک میکند تا تصمیم‌های جامع‌تر و دید کامل‌تری نسبت به وضعیت مالی کسب و کار خود داشته باشند.

ثبت نام در نرم‌افزار حسابداری آنلاین لاندا

ثبت‌نام در حسابداری آنلاین لاندا به سادگی انجام می‌شود. فقط کافیست از بخش menu سایت، بر روی ثبت‌نام کلیک کنید. همچنین آموزش ثبت‌نام در حسابداری آنلاین لاندا را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید: